7 najważniejszych lekcji dla marketera na infoShare 2017

7 najważniejszych lekcji dla marketera na infoShare 2017

Opublikowany

Po raz pierwszy w historii infoShare specjalna scena dedykowana zagadnieniom marketingowym, a na niej eksperci z całego świata. Już 17 maja podzielą się swoją wiedzą z uczestnikami i zdradzą tajniki dotyczące content marketingu, personal brandingu i wirtualnej rzeczywistości oraz jej benefitów komunikacyjnych. Opowiedzą jak skutecznie dotrzeć do współczesnego konsumenta, o trendach w nowoczesnej sprzedaży i jej mariażu z contentem.

Content Marketing - kiedy się opłaca? Na to pytanie odpowie Sujan Patel światowy guru content marketingu, który w 2016 roku  wygenerował 8.5 milionów odsłon i ponad 8000 leadów sprzedażowych dla jego biznesu. Sujan przedstawi m.in. 8 kroków do stworzenia efektywnej promocji contentowej dla ecommerce oraz SaaS’ów. Przeprowadzi też warsztat.

Najważniejsze zasady content marketingu przedstawi Mark Schaefer, autor The Tao of Twitter czy The Content Code. W trakcie swoich wystąpień i warsztatu opowie m. in. o tym jak dużą rolę w nowoczesnej strategii marketingowej odgrywają treści, jak je tworzyć i mierzyć ich skuteczność.
Personal branding - dlaczego jest ważny w biznesie? O tym opowie m.in. Izabela Russell, szefowa Music Radio Creative. Jak twierdzi “siła personal brandingu może pomóc w rozwoju biznesu.” Dlatego podczas swojego wystąpienia wytłumaczy dlaczego trzeba mieć “wybujałe social-ego”.
Lekcję na temat wirtualnej rzeczywistości i jej benefitów komunikacyjnych uczestnicy odrobią z Arturem Kurasińskim, bloggerem i przedsiębiorcą, twórcą MUSE i GhostVR. Kurasiński odpowie m.in. na następujące pytania: Czy VR (i pochodne Augmented Reality i Mixed Reality) są w stanie zmienić komunikację? Jak wygląda branża? Ile zainwestowano pieniędzy? Jacy są producenci? Kto i jak zarabia na VR/ AR /MR?
O skuteczne dotarciu do współczesnego konsumenta opowie Daniel Kędzierski CEO FastTony.es. Przedstawi 5 sprawdzonych rozwiązań w Facebook API, które pomogą w doborze idealnej grupy docelowej. Powie też o skutecznym targetowaniu reklamy na Facebook’u, i skutecznych sposobach dotarcia do klienta. Kamil Kozieł Założyciel IT School i PrezART opowie o przepalaniu budżetu reklamowego. “8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją promującą Twój produkt lub markę” - przekonuje Kozieł. Podczas swojego wystąpienia opowie o sposobach na skuteczne materiały promocyjne.
Trendy w nowoczesnej sprzedaży i jej mariaż z contentem. Jakub Cyran z GO.PL sp. z o.o. przedstawi 7 sposobów jak bez sprzedaży generować właśnie sprzedaż. Jego prezentacja będzie o tym jak łączyć marketing ze sprzedażą, jak projektować doświadczenie klienta i co zrobić, aby klienci wrzucali pozytywne informacje o nas do social mediów.
O tym jak Jak(ie) treści sprzedają? czyli o mariażu Facebook Ads z contentem mówić będzie Artur Jabłoński, konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Jego zdaniem najlepiej docierać do odbiorców, którzy już nas znają. W swoim wystąpieniu zaprezentuje taktyki, które skutecznie pomagają budować zaangażowane grupy odbiorców na Facebooku i nie tylko, a następnie sprzedawać produkty bądź usługi.Więcej informacji na ten temat dostępnych jest na stronie www.infoshare.pl
----------------------------------------------------------------
O infoShare
Największa konferencja technologiczna i startupowa w Środkowo-Wschodniej  Europie. Stawia na technologię, rozwój i społeczność. Co roku pasja organizatorów łączy tysiące ludzi szukających platformy do zdobywania wiedzy, networkingu i rozwoju. Deweloperzy, startuperzy, inwestorzy, menedżerowie oraz liderzy innowacji, marketerzy i media spotykają się na konferencji infoShare, aby odkrywać świat technologii. Tu każdy uczestnik znajdzie dla siebie przestrzeń i warunki, by współtworzyć społeczność dla swoich innowacji. Let’s grow with technology!
* Projekt uzyskał dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach programu Horyzont 2020 wspierającego rozwój badań naukowych i innowacje. Umowa o dotację nr No 691556.
05.jpginfoShare_team.jpginfoshare_logo_RGB.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Podbili InfoShare. Zgarnęli wszystkie nagrody. FINDAIR najlepszym startupem 2017 roku!

FindAir wygrało oba konkursy organizowane w ramach konferencji infoShare. Pokonali ponad 200 konkurentów i zgarnęli w sumie blisko 40 tysięcy Euro w tym 20 tysięcy przyznane przez Miasto Gdańsk dla zwycięzcy infoShare Startup Contest. Przed FindAir otwarta droga do inwestycji za milion.
FindAir - najlepszym medycznym startupem w CEE

17 maja podczas infoShare 2017 jury konkursu Digital Healthcare Hackathon wybrało najlepszy medyczny startup w CEE. FindAir przekonało do siebie 9 międzynarodowych ekspertów i zgarnęło 17,5 tysiąca Euro. Drugie i trzecie miejsce zajęły adekwatnie: StethoMe™ oraz Medical Simulation Technologies.
infoShare 2017 - jak technologie pomagają rozwijać biznes

Znamy listę ekspertów, którzy podczas 2 dni konferencji infoShare omawiać będą zagadnienia biznesowe dotyczące m.in. przyszłości europejskiego rynku technologicznego, nadchodzącej ery inteligentnych przedsiębiorstw czy wyzwań etycznych związanych z rozwojem sztucznej inteligencji. Tegoroczna edycja infoShare to kompendium wiedzy niezbędnej przedsiębiorcom planującym rozwijać swój biznes w oparciu o technologie.
4 najciekawsze sprawy, o których dowiesz się podczas InfoShare 2017

O nich opowiedzą zagraniczni eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą ze startupami w trakcie 2 dni konferencji. Uczestnicy dowiedzą się, które technologie wyznaczają przyszłość wszystkich firm i jak kształtować myślenie żeby przetrwać w dynamicznie zmieniającym się świecie. Jakie szanse daje współpraca z Chinami i jak stworzyć jednorożca.

4 najciekawsze sprawy, o których dowiesz się podczas InfoShare 2017

O nich opowiedzą zagraniczni eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą ze startupami w trakcie 2 dni konferencji. Uczestnicy dowiedzą się, które technologie wyznaczają przyszłość wszystkich firm i jak kształtować myślenie żeby przetrwać w dynamicznie zmieniającym się świecie. Jakie szanse daje współpraca z Chinami i jak stworzyć jednorożca.